26 januari – 1 juni
Alingsås bibliotek

Lättläst bokcirkel för vuxna!

Är du intresserad av att tillsammans med andra öva upp din svenska och din läsning?

Kom med i vår Lättlästa bokcirkel!

 

Tillsammans väljer vi ut vilka böcker vi ska läsa.

Vi träffas fem torsdagar under våren:  26/1, 23/2, 23/3, 4/5 samt 1/6 mellan kl: 15:30-16:30
Till varje träff läser vi några kapitel hemma
som vi sedan pratar om.

Böckerna är skrivna på lätt svenska.
Vill du hellre lyssna på böckerna går det bra.

Bokcirkeln är för vuxna och den är gratis.

 

Anmäl dig gärna i förväg.

För anmälan eller frågor kontakta Björn Roness,

telefon 0322 – 616620 eller bjorn.roness@alingsas.se

Biblioteket bjuder på kaffe.

 

 

Information

Ålder: Vuxna
Kostnad: Gratis
Ledare: Björn Roness
När: 26 januari – 1 juni, kl 17.00 – 18.00
Var: Alingsås bibliotek Visa på karta